Jak sprawdzają się standy kartonowe jako reklamy firmy?

Najczęściej wybierana jest reklama internetowa, ponieważ może dotrzeć do największej grupy odbiorców, ale bardzo popularne są w dalszym ciągu reklamy stacjonarne. W ostatnim czasie popularnością cieszą się standy kartonowe. Dlaczego? Przede wszystkim należy wspomnieć, że standy kartonowe to nic innego, jak kartonowe półki i małe regały, które można spotkać w sklepach, supermarketach. Na tych standach znajdują się produkty konkretnego producenta, który takie standy postawił w sklepie zgodnie z umową z siecią sklepów lub z konkretnym właścicielem.
Jaką funkcję stanowią standy kartonowe?
Przede wszystkim należy podkreślić, że standy kartonowe – https://segregatory.pl/standy mają przyciągnąć wzrok klienta i zachęcić go do zakupu produktu konkretnego producenta. Jest to tak zwany marketing sensoryczny. Bardzo często standy kartonowe są teraz wyposażone w elementy elektroniki, czyli ekrany, oświetlenie, sygnały dźwiękowe, a nawet w emitery zapachów. Zadaniem tego wszystkiego jest oczywiście skuteczne przyciągnięcie uwagi konsumenta. W wielu przypadkach sprawca się to w 100%.
Jak powinien wyglądać stand kartonowy?
Zamawiający ma ogromny wpływ na to, w jaki sposób będzie wyglądał jego stand reklamowy. To on wybiera kształt, rozmiar, kolory, grafikę i dodatkowe elementy, a producent standów sprawdza czy jest w stanie zrealizować przekazany projekt. Są jednak czynniki, które będą wpływały na skuteczność takich standów kartonowych. Są to:
- kolory – nie mogą być zbyt blade, bo nie będą zauważone, nie mogą też jednak być zbyt pstrokate, ponieważ będą raziły w oczy i nie będę zachęcały do zakupy,
- nie mogą być za małe,
- grafika powinna być czytelna,
- projekt powinien być odpowiednio przemyślany, aby produkty postawione na standach kartonowych wyglądały ładnie,
- odpowiedni rozmiar półek na produkty,
- trwałość, o którą można zadbać nawet w przypadku standów reklamowych,
- założenie, w jakim miejscu powinny stać w danym sklepie.
Czynników jest kilka, ale spokojnie każde z nich jest do wykonania i do zrealizowania. Warto je zastosować, aby ta forma reklamy była skuteczna.